(کانون خانواده) دروغ بزرگترین دشمن کانون خانواده
(کانون خانواده) دروغ بزرگترین دشمن کانون خانواده

(کانون خانواده) دروغ بزرگترین دشمن کانون خانواده

شما آدم خوبی هستید؟!

http://uupload.ir/files/d1l_%D8%B4%D9%85%D8%A7.jpg

شما آدم خوبی هستید؟!

اگر فکر می‌کنید آدم توجیه‌گری هستید، این پست رو تا آخر بخونید!

من همیشه طرفدار قانونم، فقط گاهی پیش بیاد خلاف ریزی می‌کنم! ۳ هزار میلیارد که اختلاس نمی‌کنم!

من معتقدم یک جامعه موفق، جامعه‌ایه که احترام زن در اون حفظ بشه، حالا وسط جر و بحث گاهی چند تا فحش میدم، پیش میاد دیگه، حلوا خیرات نمی‌کنن وسط دعوا!

آدم باید همیشه کار درست رو انجام بده، فقط گاهی که طرف بی‌شعور بازی در بیاره منم مثل خودش میشم!

رانندگی درست نشانه شخصیته، من فقط گاهی عجله داشته باشم و بدونم پلیس و دوربین نیست ... خب دیگه! و ...

این گاهی، گاهی‌ها خیلی به چشم خودمون نمیاد ولی شخصیت و هویت ما رو همین «گاهی»ها می‌سازند.

سبک_زندگی

TebyanOnline

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.