(کانون خانواده) دروغ بزرگترین دشمن کانون خانواده
(کانون خانواده) دروغ بزرگترین دشمن کانون خانواده

(کانون خانواده) دروغ بزرگترین دشمن کانون خانواده

فرزندداری با سخت‌گیری نمی‌تونید فرزند خوبی تربیت کنید،

https://uupload.ir/files/iwnk_%D8%A8%D8%A7_%D8%B3%D8%AE%D8%AA.jpg

فرزندداری

با سخت‌گیری نمی‌تونید فرزند خوبی تربیت کنید، عاقبت سختگیری بیش از اندازه میشه بچه‌ای:

وسواسی و مضطرب یا تنبل و فراری از کار

Tebyan

فرزندداری ترس از تاریکی

https://uupload.ir/files/pacd_%D8%AA%D8%B1%D8%B3.jpg

فرزندداری

ترس از تاریکی

بذارید فرزندتون ببینه وقتی چراغ‌ها خاموشه، اتاق همون اتاقه؛ اول از همه وقتی همه چراغ‌ها روشنه تو اتاق راه برید و به اشیا نگاه کنید؛ بعد به‌ تدریج نور رو کم کنید و در نهایت با نورِ ضعیف چراغ قوه این کار رو انجام بدید.

سایه‌های شبح‌ مانند رو تو تاریکی انتخاب کنید، بعد همون نقطه رو با چراغ قوه روشن کنید تا کودکتون متوجه بشه شیء ناشناس که سایه ترسناک ایجاد کرده، چیه.

Tebyan

امروز رفته بودم *خون اهدا کنم*

امروز رفته بودم *خون اهدا کنم*

انقدر پرستاراش خوشگل و مهربون بودن هیچی دیگه یکی از کلیه هامم اهدا کردم

گفتم *قلبمم* بردارید ، گفتن نه میمیری اُسکل

هر جور حساب میکنم نمیفهمم *قدیما چه جوری میرفتن*

هر جور حساب میکنم نمیفهمم *قدیما چه جوری میرفتن*

*از سر چشمه آب میاوردن* ؛

ما پارچ یخچالمون خالی میشه هیشکی تو خونه مسئولیتشو به عهده نمیگیره

رفتم پیش مشاور باهاش مشورت کنم که چطوری همسرم خوشحال کنم ؟؟؟

رفتم پیش مشاور باهاش مشورت کنم که چطوری همسرم خوشحال کنم ؟؟؟

گفت: *باید عشقتو بهش نشون بدی*  

منم با عشقم قرار گذاشتم بردم به خانمم نشون دادم !!!!

نفهمیدم چی شد

تازه از کما اومدم بیرون

مرتیکه بی سواد اسمشو گذاشته مشاور