(کانون خانواده) دروغ بزرگترین دشمن کانون خانواده
(کانون خانواده) دروغ بزرگترین دشمن کانون خانواده

(کانون خانواده) دروغ بزرگترین دشمن کانون خانواده

چرا بعضی از زندگی‌ها به جدایی و طلاق میرسه؟

https://uupload.ir/files/7r58_%DA%86%D8%B1%D8%A7_%D8%A8%D8%B9%D8%B6%DB%8C.jpg

چرا بعضی از زندگی‌ها به جدایی و طلاق میرسه؟

طلاق دو دلیل داره

اول: آدما از اول انتخاب عاقلانه و درستی نداشتن و حالا کار به این بحران رسیده.یه وقتایی هست که من براساس معیارهای غلط انتخاب می‌کنم؛برام تحصیلات و درآمدش مهمه،پدرش پولدار باشه.یه معیارهای غلطی دارم که اونامیشه معیار انتخاب من که بعداً زندگی منو دچار بحران می‌کنه.یا عجله می‌کنم؛خوب دقت نمی‌کنم،تحقیق و مشورت نمی‌کنم،بررسی و مطالعه نمی‌کنم.

یا براساس هیجان واحساسات یک رابطه احساسی روتدارک می‌بینم.چند بار باهاش ارتباط برقرارمی‌کنم،عاشقش می‌شم،فکر می‌کنم دوستم داره،دوستش دارم.چی کار کنیم به هم برسیم؟پس ازدواج کنیم. 

دوم: افراد اصلاً مهارت‌های زندگی مشترک رو بلد نیستن.آدما سفید مطلق نیستن؛هرکسی ضعفی داره.

آیا من مهارت ارتباط با آدم بدقلق رو بلدم؟مهارت زندگی با کسی که عصبی وتند خو هست رو بلدم؟ اگه می‌خوایم زندگیمون به اون بحران‌ها نرسه؛اگه ازدواج نکردیم،پس با معیارهای درست، با دقت،مطالعه،مشورت و تحقیق درست، با صبر وحوصله وبدون هیجان انتخاب کنیم.

اگه ازدواج کردیم مهارت‌های زندگی مشترک رو یادبگیریم و اونا رو تو زندگی استفاده کنیم./تبیان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.