(کانون خانواده) دروغ بزرگترین دشمن کانون خانواده
(کانون خانواده) دروغ بزرگترین دشمن کانون خانواده

(کانون خانواده) دروغ بزرگترین دشمن کانون خانواده

#زن_تومخی_نباشید!

#زن_تومخی_نباشید!

کدام رفتارهای زنان روی اعصاب مردان است؟

تمام وقت آزاد او برای شما نیست

‌یک زن دوست دارد تا‌حد‌ممکن  به همسرش نزدیک باشد جوری که احساس تنهایی نکند؛مردها تا اینجا هیچ مشکلی ندارند اما گله آنها از آنجا آغاز می‌شود که می‌گویند:ما به جز معاشقه و گپ و گفت کارهای دیگری هم داریم!

مردی می‌تواند عاشق همسرش باشد ولی گاهی زمانی را به خودش اختصاص دهد و به دنبال کارهای دیگر برود.نباید تصور کرد این کار یک دیوار دفاعی است؛ مردی که برای خودش نه علاقه‌ای داشته‌ باشد، نه یک فعالیت مثلا ورزشی یا... دیگر چه چیز از او باقی می‌ماند.

وقتی هم زن و هم شوهربرای خودشان به تنهایی وقت بگذارند، در وقت‌های با هم بودن حرف های بیشتری برای صحبت‌کردن و تحسین یکدیگر خواهند داشت.

شکستن ناخن دلیل خوبی برای گریه نیست

مردها با ابراز احساسات شدید زن‌‌ها معذب و آزرده خاطر می‌شوند. شکستن ناخن یا پاشنه کفش یا خرد‌شدن شیشه عطر یا... هیچ‌کدام دلیل نمی‌شود که شروع به گریه کنید.

ابراز احساسات زیاد برای موضوعات کوچک شاید برای زنان امری عادی باشد اما مردها بیشتر آن را یک نمایش بیش از اندازه می‌دانند؛ سعی کنید در مورد چیزهایی که چندان مهم نیستند احساسات کمتری به خرج دهید.

وقتی مدام به او زنگ می‌زنید

مردانی هستند که می‌گویند از اینکه همسرشان هر 10 دقیقه یک‌بار تلفن می‌زند و مدام پیامک‌های بی‌معنی می‌فرستد کلافه شده‌اند؛ از اینکه باید برای هر چیز کوچکی جواب پس بدهند احساس ناامنی می‌کنند.  قبل از اینکه بخواهید برای چندمین بار در طول روز به همسرتان زنگ بزنید کمی فکر کنید!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.