(کانون خانواده) دروغ بزرگترین دشمن کانون خانواده
(کانون خانواده) دروغ بزرگترین دشمن کانون خانواده

(کانون خانواده) دروغ بزرگترین دشمن کانون خانواده

یک مرد نسبت به شما سرد میشه، اگر…

یک مرد نسبت به شما سرد میشه، اگر…

شما اونو دنبال کنین

یک قانون ساده وجود داره، اگر همش شما به دنبالش برین و مدام پیگیرش باشین، اون مرد، پیگیر شما نمیشه و برای رابطه‌تون تلاش نمیکنه چون شما به جای خودش هم تلاش میکنین، پس دیگه فرصتی برای تلاش اون نمیمونه!!

همه چی رو بهش گفته باشین

خیلی خوبه که همیشه صادق و شفاف باشین اما صادق بودن با اینکه همه ریز و درشت زندگی‌تونو بهش بگین، فرق میکنه. هر چیزی که باید بدونه رو بگین اما یکم مرموز رفتار کنین تا علاقه‌مند باشه خودش تلاش کنه سر از کارها و زندگی‌تون دربیاره.

خیلی در دسترس باشین

اگر به هیچ کدوم از خواسته‌هاش «نه» نگین، وقتی پیام میده، کارتونو رها کنین و تو کمتر از یک دقیقه جواب بدین، هر وقت خواست شما رو ببینه، «نه» نگین و… یعنی خیلی در دسترسش هستین و کم کم اون مرد، از زیادی بودن شما در رابطه، خسته میشه و علاقه‌شو از دست میده.

معیار و خط قرمزی نداشته باشین

اگر مردی بدونه که هر کاری که دلش میخواد میتونه انجام بده و شما دلخور نمیشین، درواقع ارزش‌تون کم میشه و اون مرد هم علاقه‌شو از دست میده. اما اگر برای خودتون قوانین و خط قرمزهایی داشته باشین و اجازه ندین طرف مقابل قوانین‌تونو زیر پا بذاره، یک خانم جذاب میشین!

خواسته‌تونو بیان نکنین

اگر خواسته‌تونو واضح به زبان نیارین، طرف مقابل نمیتونه ذهن‌تونو بخونه و خواسته‌تونو اجرا کنه. اگر ازش انتظار داشته باشین که به خواسته‌هاتون عمل کنه، در حالی که چیزی بهش نگفته باشین، علاقه‌شو از دست میده چون ازش انتظار دارین ذهن‌تونو بخونه، چیزی که غیرممکنه!

اشتباهاتش رو نادیده میگیرین

گاهی لازمه که برای رفتار اشتباهش، تنبیهش کنین تا متوجه اشتباهش بشه. اگر این کار رو نکنین، کم کم طرف مقابل رو در موضع قدرت قرار میدین و بهش اجازه میدین که همش اشتباهاتش رو تکرار کنه. همین باعث میشه، علاقه‌شو نسبت به شما از دست بده و سرد بشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.