(کانون خانواده) دروغ بزرگترین دشمن کانون خانواده
(کانون خانواده) دروغ بزرگترین دشمن کانون خانواده

(کانون خانواده) دروغ بزرگترین دشمن کانون خانواده

میگفت بچه که بودم پدر مادرم هر موقع حواسشون نبود جلو من حرف زشتی میزدن میگفتن "فرانسوی حرف زدیم"

میگفت بچه که بودم پدر مادرم هر موقع حواسشون نبود جلو من حرف زشتی میزدن میگفتن "فرانسوی حرف زدیم"

خلاصه اینطوری بود ک تو دبستان معلممون پرسید کسی زبون دیگه ای بجز فارسی بلده؟

منم هرچی کلمه فرانسوی بلد بودم گفتم

این طنزش بود ولی واقعیتش اینه که هرچه به بچه ها تحویل بدیم یه جایی بهمون پس میدن.

مغز کودک از سن ۴ سالگی به بعد توانایی تمرکز چندگانه دارد یعنی همینطور که روی تلوزیون متمرکز است روی حرفهای شما هم متمرکز است.

پس این تصور که بگیم سرش گرمه نمیفهمه ما چی میگیم یا چکار میکنیم یک تصور خطر ناکه.

عبدالصالح شمس اللهی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.