(کانون خانواده) دروغ بزرگترین دشمن کانون خانواده
(کانون خانواده) دروغ بزرگترین دشمن کانون خانواده

(کانون خانواده) دروغ بزرگترین دشمن کانون خانواده

یه ایده داشتم واسه خانمهایی که همسرشون کادو یا گل نمیخرن

یه ایده داشتم واسه خانمهایی که همسرشون کادو یا گل نمیخرن

خواستم بگم که: عزیزان عاقای منم اوایل همینجوری بود. نه یه جمله عاشقانه بلد بود، نه سوپرایز ساده.

خودم همه اینا رو بهش یاد دادم.

بهشون گفتم وقتی یه شاخه گل میخری انگار کل دنیا رو برام میخری، دیگه هدیه پیشکش

ازاون موقع تا جایی ک امکانشو داشته باشن دوتا شاخه گل گاهی وقتام یه جعبه شکلات، روسری، عطر و... برام میگیرن

منم کلی ذوق میکنم و به مامان بابام میگم که ببینین عاقا چی برام گرفتن. اینجوری بیشتر ترغیب میشن

من هیچ وقت برای همسرم از نیاز هام نگذشتم. مثلا اگه پول نداشتن نگفتم بیرون نریم. مثلا بهشون میگم: عزیز میشه بیرون بریم؟ حالا من قول میدم که دختر خوبی باشم و زیاده روی نکنم اینجوری کلی هم تشکر میکنن که مرسی درک میکنی

آقایون مثل پسربچه ان

باید عادتشون داد. باید بهشون یاد داد!

باید مستقیم باهاشون حرف زد! اینجوری میشه که دوست داشتنی میشن و کلمات و رفتارهای عاشقانه رو خیلی بهتر از شما ابراز میکنن وانجام میدن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.